მასწავლებლის დღე


პროექტის სახელწოდება:  ,,მასწავლებლის დღე’’
პროექტის  აქტუალობა:    მოსწავლეები დაწყებით კლასებში ეჩვევიან მასწავლებლებთან ურთიერთობას ხდებიან კომუნიკაბელურები , იღებენ სოციალურ უნარ-ჩვევებს და აკადემიურ მიღწევებს. მასწავლებლის პროფესიის უკეთ გაგების მიზნით გამომდინარე მოსწავლეებთან დავგეგემე მასწავლებლის დღისადმი აღმნიშვნელი ღონისძიება , რათა უფრო კარგად გაერკვნენ პედაგოგის დამოკიდებულებას მათდამი.

პროექტში მონაწილენი:  პირველი კლასის მოსწავლეები
პროექტის ხანგრძლივობა: 2 კვირა
პროექტის მიზნები:  პატივისცემა პროფესიაებისადმი , სოციალური უნარ ჩვევევები, კომუნიკაბელურობა, დეკლამატორობა და შემოქმედებითობა.

ზოგადი განათლების ეროვნული მიზანი: მოსწავლეების გუნდური , თანამშრომლობითი  ურთიერთანმშრომლობითი გარემო პირობები მოსწავლესა და მასწავლებელს შორის
პროექტის ამოცანები:  მოსწავლეები შეისწავლიან პატივისცემს თაამშრომლობას კომუნიკაბელურობას და პროფესიის პატივისცემას .       
  
მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები ნასწავლ ლექსებს  წაიკთახავენ მხატვრულად და შეასრუებენ სიმღერას მასწავლებელზე და აღნიშნავენ რომ მასწავლებელი მათთვის გზამკვლევი და მიმთითებელია.
 
ადამიანური რესურსი: - მოსწავლეები,  დამრიგებელ, მშობლები.
მატერიალური რესურსი: - პროეტორი-1,  ნოუთბუქი-1, ფოტოები, ვიდეო რესურსი ინტერნეტიდან,

ამოცანების განსახორციელებლად საჭირო საქმინობები: შეხვედრები , დეკლამატორობა, რეპეტიცია

ხელისშემშლელი ფაქტორები: პროექტის განხორციელების ეტაპებზე შეიძლება გამოიკვეთოს რისკები და ხელისშემშლელი ფაქტორები
პროექტის შედეგები: პროექტის შედეგად მოსწავლეებმა გაიგეს და ისწავლეს მრავალი სიახლე მასწავლებელზე. მოსწავლეები უფრო თამამები და გახსნილები იყვნენ ღონისძიების პროცესში ვინაიდან მათი მშობლებიც აქტიურად იყვნენ ჩართულები ღონისძიების რეპეტიციის პროცესში.
პროექტის ხელმძღვანელი: თათია ხინტკირია
ბიუჯეტი:სკოლის წილი
პროექტის ვებ გვერდი/ბლოგი:


სამუშაო  გეგმა       
საპროექტო საქმიანობები პასუხისმგებელი პირი ვადები თვეების მიხედვით


შეფასება
    პროექტის შუალედური და საბოლოო შეფასება:
მონიტორინგი/ შეფასება
ვის მიერ
როდის
რა კრიტერიუმებით
პირველი შუალედური მონიტორინგი
მასწავლებელი, მოსწავლეები
20 .IX 2019
პროექტზე მიმდინარეობის პროცესში მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი
მეორე შუალედური მონიტორინგი
მასწავლებელი
27.IX.2019
პროექტის მიმდინარეობის მონიტორინგი
საბოლოო შეფასება
მოსწავლეები
4.X.2019
პრეზენტაცია


        პროექტის მიმდინარეობის მონიტორინგი:
პროექტის მონიტორინგისთვის საჭირო საქმიანობები
მონიტორინგის ინდიკატორები
თარიღი
1.      ვამოწმებთ მოსწავლეების მიერ მოძიებულ ინფორმაციის სანდოობას
ვამოწმებთ მოძიებული ინფორმაციის, გამოყენებული ლიტერატურის, ინტერნეტსაიტების და სხვადასხვა წყაროების სანდოობას
24.IX.2019
2.      ვამოწმებთ პროექტის მიმდინარეობის შესაბამისობას თემასთან
მათ მიერ მოძიებულ ინფორმაციას ვაკავშირებთ თემასთან და ვუკეთებთ ანალიზს
3.X. 2019
3.      შედგა თუ არა ჯგუფის წევრებს შორის თანამშრომლობა
ვაკეთებთ ანონიმურ გამოკითხვას ჯგუფის წევრებს შორის
დიახ
4.      ართმევენ თუ არა დაკისრებულ მოვალეობებს თავს
ვაკვირდებით მოსწავლეებს, რამდენად ართმევენ თავს დაკისრებულ მოვალეობებს
დიახ
5.      იცავენ თუ არა დროის ლიმიტს
ვამოწმებთ პროექტის გეგმაში გაწერილ დროის ლიმიტს
დიახ

პროექტის განხორციელების პროცესში მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი
დაკვირვების საგანი
კომენტარი
შედგა თუ არა თანმშრომლობა
დიახ
იყვნენ თუ არა მოსწავლეები მოტივირებულნი და რამ განაპირობა მოტივაცია
დიახ
ჰქონდა თუ არა მათ შეხვედრებს პროექტის განხორციელებისას სისტემატური და საქმიანი ხასიათი
დიახ
იყვნენ თუ არა ჯგუფში პასიური მოსწავლეები და რა იყო მათი პასიურობის მიზეზი. იმოქმედა თუ არა პროექტის განხორციელების პროცესმა მათ მოსწრებაზე
არა






No comments:

Post a Comment