პროექტის სახელწოდება: ,,მასწავლებლის
დღე’’
პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები
დაწყებით კლასებში ეჩვევიან მასწავლებლებთან ურთიერთობას ხდებიან კომუნიკაბელურები
, იღებენ სოციალურ უნარ-ჩვევებს და აკადემიურ მიღწევებს. მასწავლებლის პროფესიის
უკეთ გაგების მიზნით გამომდინარე მოსწავლეებთან დავგეგემე მასწავლებლის დღისადმი
აღმნიშვნელი ღონისძიება , რათა უფრო კარგად გაერკვნენ პედაგოგის დამოკიდებულებას
მათდამი.
პროექტში მონაწილენი: პირველი კლასის
მოსწავლეები
პროექტის ხანგრძლივობა: 2 კვირა
პროექტის მიზნები: პატივისცემა პროფესიაებისადმი ,
სოციალური უნარ ჩვევევები, კომუნიკაბელურობა, დეკლამატორობა და შემოქმედებითობა.
ზოგადი განათლების ეროვნული მიზანი: მოსწავლეების გუნდური , თანამშრომლობითი ურთიერთანმშრომლობითი გარემო პირობები მოსწავლესა
და მასწავლებელს შორის
პროექტის
ამოცანები: მოსწავლეები
შეისწავლიან პატივისცემს თაამშრომლობას კომუნიკაბელურობას და პროფესიის
პატივისცემას .
მოსალოდნელი
შედეგები: მოსწავლეები
ნასწავლ ლექსებს წაიკთახავენ მხატვრულად და
შეასრუებენ სიმღერას მასწავლებელზე და აღნიშნავენ რომ მასწავლებელი მათთვის გზამკვლევი
და მიმთითებელია.
ადამიანური
რესურსი: - მოსწავლეები,
დამრიგებელი, მშობლები.
მატერიალური
რესურსი: - პროექტორი-1,
ნოუთბუქი-1, ფოტოები, ვიდეო რესურსი ინტერნეტიდან,
ამოცანების
განსახორციელებლად საჭირო საქმიანობები: შეხვედრები , დეკლამატორობა, რეპეტიცია
ხელისშემშლელი ფაქტორები: პროექტის განხორციელების ეტაპებზე შეიძლება გამოიკვეთოს რისკები და ხელისშემშლელი ფაქტორები
პროექტის შედეგები: პროექტის შედეგად მოსწავლეებმა გაიგეს და ისწავლეს მრავალი
სიახლე მასწავლებელზე. მოსწავლეები უფრო თამამები და გახსნილები იყვნენ ღონისძიების
პროცესში ვინაიდან მათი მშობლებიც აქტიურად იყვნენ ჩართულები ღონისძიების რეპეტიციის
პროცესში.
პროექტის ხელმძღვანელი: თათია ხინტკირია
ბიუჯეტი:სკოლის წილი
პროექტის ვებ გვერდი/ბლოგი:
სამუშაო
გეგმა
საპროექტო საქმიანობები პასუხისმგებელი პირი ვადები
თვეების მიხედვით
შეფასება
პროექტის
შუალედური და საბოლოო შეფასება:
მონიტორინგი/
შეფასება
|
ვის
მიერ
|
როდის
|
რა
კრიტერიუმებით
|
პირველი
შუალედური მონიტორინგი
|
მასწავლებელი,
მოსწავლეები
|
20 .IX 2019
|
პროექტზე
მიმდინარეობის პროცესში მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი
|
მეორე
შუალედური მონიტორინგი
|
მასწავლებელი
|
27.IX.2019
|
პროექტის
მიმდინარეობის მონიტორინგი
|
საბოლოო
შეფასება
|
მოსწავლეები
|
4.X.2019
|
პრეზენტაცია
|
პროექტის მიმდინარეობის მონიტორინგი:
პროექტის
მონიტორინგისთვის საჭირო საქმიანობები
|
მონიტორინგის
ინდიკატორები
|
თარიღი
|
1. ვამოწმებთ
მოსწავლეების მიერ მოძიებულ ინფორმაციის სანდოობას
|
ვამოწმებთ
მოძიებული ინფორმაციის, გამოყენებული ლიტერატურის, ინტერნეტსაიტების და სხვადასხვა
წყაროების სანდოობას
|
24.IX.2019
|
2. ვამოწმებთ
პროექტის მიმდინარეობის შესაბამისობას თემასთან
|
მათ
მიერ მოძიებულ ინფორმაციას ვაკავშირებთ თემასთან და ვუკეთებთ ანალიზს
|
3.X. 2019
|
3. შედგა თუ
არა ჯგუფის წევრებს შორის თანამშრომლობა
|
ვაკეთებთ
ანონიმურ გამოკითხვას ჯგუფის წევრებს შორის
|
დიახ
|
4. ართმევენ
თუ არა დაკისრებულ მოვალეობებს თავს
|
ვაკვირდებით
მოსწავლეებს, რამდენად ართმევენ თავს დაკისრებულ მოვალეობებს
|
დიახ
|
5. იცავენ თუ
არა დროის ლიმიტს
|
ვამოწმებთ
პროექტის გეგმაში გაწერილ დროის ლიმიტს
|
დიახ
|
პროექტის განხორციელების პროცესში მოსწავლეებზე
დაკვირვების ცხრილი
დაკვირვების
საგანი
|
კომენტარი
|
შედგა
თუ არა თანმშრომლობა
|
დიახ
|
იყვნენ
თუ არა მოსწავლეები მოტივირებულნი და რამ განაპირობა მოტივაცია
|
დიახ
|
ჰქონდა
თუ არა მათ შეხვედრებს პროექტის განხორციელებისას სისტემატური და საქმიანი ხასიათი
|
დიახ
|
იყვნენ
თუ არა ჯგუფში პასიური მოსწავლეები და რა იყო მათი პასიურობის მიზეზი. იმოქმედა თუ
არა პროექტის განხორციელების პროცესმა მათ მოსწრებაზე
|
არა
|
No comments:
Post a Comment