ანბანის ზეიმი


პროექტის სახელწოდება:  ,, ანბანის ზეიმი’’
პროექტის  აქტუალობა:    მოსწავლეებთან სადამრიგებლო საათის ფარგლებში საუბრისას გამოიკვეთა, რომ მათ შესწავლილი ჰქონდათ 33 ასო-ბგერა და ამ ასო-ბგერებზე ლექსები. მოსწავლეებთან ერთად გადავწყვიტე გამეკეთებინა ისცენირება და მოსწავლეებს ზეიმის სახით წარმოედგინათ 33 ასო -  ბგერა.

პროექტში მონაწილენი: პირველი კლასის მოსწავლეები
პროექტის ხანგრძლივობა: 2 კვირა
პროექტის მიზნები:  მოსწავლეებმა შესძლონ თითოეულ ასო- ბგერაზე ძირითადი ინფორმაციის გადმოცემა , წაიკითხონ ლექსები და შეასრულონ სიმრერები.

ზოგადი განათლების ეროვნული მიზანი:  ე. ს. გ  მიხედვით პირველი კლასის მოსწავლეები დედაენის მეშვეობით სწავლობენ ქართულ ანბანს დ ეცნობიან 33 ასო-ბგერას.
პროექტის ამოცანები:   მოსწავლეები თავად შეძლებენ ასო-ბგერების ინსცენირებას.

მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები ნასწავლ ასო-ბგერებს ასახელებენ და მათ შესახებ გადმოსცემენ ინფორმაციას, ჩამოთვლიან  33 ასო-ბგერას, იტყვიან გამოცანებს , ლექსებს, და სიმღერებს ანბანზე.
 
ადამიანური რესურსი: - მოსწავლეები,  დამრიგებელ, მშობლები.
მატერიალური რესურსი: - პროეტორი-1,  ნოუთბუქი-1, ფოტოები, ვიდეო რესურსი ინტერნეტიდან, ფლირჩარტი , ფერადი ანბანი.
ამოცანების განსახორციელებლად საჭირო საქმინობები: შეხვედრები , დეკლამატორობა, რეპეტიცია
ხელისშემშლელი ფაქტორები: პროექტის განხორციელების ეტაპებზე შეიძლება გამოიკვეთოს რისკები და ხელისშემშლელი ფაქტორები
პროექტის შედეგები: პროექტის შედეგად მოსწავლეებმა გაიგეს და ისწავლეს მრავალი სიახლე ანბანის  შესახებ. მოსწავლეები უფრო თამამები და გახსნილები იყვნენ ღონისძიების პროცესში ვინაიდან მათი მშობლებიც აქტიურად იყვნენ ჩართულები დეკორაციის პროცესში.
პროექტის ხელმძღვანელი: თათია ხინტკირია
ბიუჯეტი:სკოლის წილი
პროექტის ვებ გვერდი/ბლოგი:


სამუშაო  გეგმა       
საპროექტო საქმიანობები პასუხისმგებელი პირი ვადები თვეების მიხედვით


შეფასება
    პროექტის შუალედური და საბოლოო შეფასება:
მონიტორინგი/ შეფასება
ვის მიერ
როდის
რა კრიტერიუმებით
პირველი შუალედური მონიტორინგი
მასწავლებელი, მოსწავლეები
5.V 2017
პროექტზე მიმდინარეობის პროცესში მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი
მეორე შუალედური მონიტორინგი
მასწავლებელი
12.V.2017
პროექტის მიმდინარეობის მონიტორინგი
საბოლოო შეფასება
მოსწავლეები
19.V.2017
პრეზენტაცია









        პროექტის მიმდინარეობის მონიტორინგი:
პროექტის მონიტორინგისთვის საჭირო საქმიანობები
მონიტორინგის ინდიკატორები
თარიღი
1.      ვამოწმებთ მოსწავლეების მიერ მოძიებულ ინფორმაციის სანდოობას
ვამოწმებთ მოძიებული ინფორმაციის, გამოყენებული ლიტერატურის, ინტერნეტსაიტების და სხვადასხვა წყაროების სანდოობას
8.V.2017
2.      ვამოწმებთ პროექტის მიმდინარეობის შესაბამისობას თემასთან
მათ მიერ მოძიებულ ინფორმაციას ვაკავშირებთ თემასთან და ვუკეთებთ ანალიზს
11.V. 2017
3.      შედგა თუ არა ჯგუფის წევრებს შორის თანამშრომლობა
ვაკეთებთ ანონიმურ გამოკითხვას ჯგუფის წევრებს შორის
დიახ
4.      ართმევენ თუ არა დაკისრებულ მოვალეობებს თავს
ვაკვირდებით მოსწავლეებს, რამდენად ართმევენ თავს დაკისრებულ მოვალეობებს
დიახ
5.      იცავენ თუ არა დროის ლიმიტს
ვამოწმებთ პროექტის გეგმაში გაწერილ დროის ლიმიტს
დიახ

პროექტის განხორციელების პროცესში მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი
დაკვირვების საგანი
კომენტარი
შედგა თუ არა თანმშრომლობა
დიახ
იყვნენ თუ არა მოსწავლეები მოტივირებულნი და რამ განაპირობა მოტივაცია
დიახ
ჰქონდა თუ არა მათ შეხვედრებს პროექტის განხორციელებისას სისტემატური და საქმიანი ხასიათი
დიახ
იყვნენ თუ არა ჯგუფში პასიური მოსწავლეები და რა იყო მათი პასიურობის მიზეზი. იმოქმედა თუ არა პროექტის განხორციელების პროცესმა მათ მოსწრებაზე
არა




No comments:

Post a Comment